Дистанційне навчання
Дорогі учні, ми працюємо дистанційно в Zoom. До зустрічі і не спізнюйтесь!
Урок 18.12.20
Слова
birthday hats - капелюхи для святкування дня народження
sweet drinks - солодкі напої
fizzy drinks - солодкі газовані напої
greetings - привітання
candles - свічки
card - листівка
sweets - цукерки
Граматика
Артиклі a / an - це артиклі однини.
Артикль а ставиться перед іменником в однині, який починається на приголосний звук. Наприклад: a balloon, a party, a cake.
Артикль an ставиться перед іменником в однині, який починається на голосний звук. Наприклад : an apple, an orange, an egg.
Слово some ставимо перед іменниками в множині і перед незлічуваними іменниками. Наприклад: some apples, some balloons, some water, some flour.
Хто був відсутній на уроці ще усно виконайте і книжці вправу 5 ст 77.
з 02.11.2020 - 06.11.2020
Урок англійської мови 03.11.20 відбудеться в 09:30.
ID 6678452808
Passcode xN1N99
Домашнє завдання:
Впр 2 ст 35 (давати відповіді на питання усно)
Впр 3 ст 35, 36 чит і перекл; Впр 4 ст36 (давати відповіді на питання усно)
Записати слова в словник
board game [`bod geim] -настільна гра
win the game [win] - виграти гру
lose the game [lu:z] - програти гру
move the counters up [mu:v ðə kauntəz ∧p] - переміщати фішки вгору
move the counters down [mu:v ðə kauntəz daun] - переміщати фішки вниз
skip [skip] - стрибати на скакалці
favourite chant [tഽa:nt] - улюблений наспів, улюблена пісенька
Урок англійської мови 06.11.20 відбудеться в 11:30.
ID 6678452808
Passcode xN1N99
in my free time [in mai fri: taim] - у мій вільний час
watch TV - дивитись телевізор
go to the movies ['mu: viz] - ходити в кіно (кінотеатр)
play video games - грати відеоігри
listen to music ['lis(ә)n] - слухати музику
read - читати
surf the Internet [sз:f] - шукати щось в інтернеті (проводити час в інтернеті)
play an instrument ['instrəmənt] - грати на музичному інструменті
go shopping - ходити за покупками
do sport (play sport) - займатися спортом
spend time with the family [spend taim wið] - проводити час з сім'єю
go out with friends [gəυ aυt wið] - гуляти з друзями
study [st∧di] - вчитися
Складіть речення про себе (усно)
I ............... in my free time.
Присвійні займенники
Запишіть в словник.
my [mai] - мій, моя, моє, мої
your [j၁:]- твій, твоя, твоє, твої
his [hiz] - його
her [hə] - її
its [its] - його, її
our [aυə] - наш, наша, наше, наші
their [ðeə] - їх, їхня, їхнє, їхні
Поставте правильний присвійний займенник в речення з малюнку. (усно)
Подивіться на наступний малюнок. Поставте в речення правильний присвійний займенник. (усно)
Якщо в реченні :
I - то присвійний займенник буде - my
You - то присвійний займенник буде - your
He - то присвійний займенник буде - his
She - то присвійний займенник буде - her
It - то присвійний займенник буде - its
We - то присвійний займенник буде - our
They - то присвійний займенник буде - their
Домашнє завдання:
Записати вирази і присвійні займенники в словник. Вивчити вирази. Книжка впр 5, 6 ст 37, 38 (усно)
з 09.11.2020 - 13.11.2020
1) Урок англійської мови 10.11.20 відбудеться в ___________________.
ID 6678452808
Passcode xN1N99
Домашнє завдання:
Записати слова в словник.
morning - ранок
in the morning - зранку
afternoon - день
in the afternoon - вдень
evening - вечір
in the evening - ввечері
night - ніч
at night - вночі
p.m. - так призначаємо години (з 12 години дня до 12 години ночі)
a.m. - так позначаємо години (з 12 години ночі до 12 години дня)
solve maths riddles - розгадувати математичні загадки
read comics - читати комікси
have swimming practice - тренувати плавання
borrow - позичати, брати на прокат
watch comedies - дивитись комедії
watch action films - дивитись бойовики
Книжка впр. 2 со 39 читати, перекладати і співставити
FORM 3
Прошу учнів (їх батьків) виконані завдання скидати на мою електронну адресу.
lyudlavpr@gmail.com
Вкажіть ім'я та прізвище учня. Завдання виділені червоним кольором виконувати обов'язково.
Повторення
На останніх уроках ми вчили дієслово be в минулому простому
часі (Past Simple)
Ми вже знаємо, що минулий простий час дієслова be утворюється за допомогою дієслів was та were.
Вживання was та were з займенниками
I was - Я був
We were - Ми були
You were - Ти був They were - Вони були
She was - Вона була
He was - Він був
It was - Це
було
Вживанн was та were з іменниками
My mother
was at home yesterday. (My mother - She) Моя мама була вдома вчора.
My gdandpa
was in the mountains.(My grandpa - He) Мій дідусь був в горах.
My cat was
in my room. (My cat - It)
Мій кіт
був у моїй кімнаті.
Children
were in the pak yesterday. (Children - They)
Діти були в парку вчора.
This book
was new. (This book - It)
Ці книги були нові.
Pencils
were on my desk. (Pencils - They)
Олівці були на столі.
Ми утворювали заперечні речення. Заперечні речення
утворюються за допомогою частки not , яка ставиться після дієслів was та were.
Was not та were not можна скоротити wasn't та weren't
My mother was not at home yesterday. або My mother wasn't at home yesterday.
My gdandpa was not in the mountains. або My gdandpa wasn't in the mountains.
My cat was not in my room.
або My cat wasn't in my room.
Children were not in the pak yesterday. або Children weren't in the pak yesterday.
This book was not new.
або This book wasn't new.
Pencils were not on my desk.
або Pencils weren't on my desk.
Ви також вмієте утворювати загальні питальні речення і
давати відповіді на них. Щоб утворити загальне питальне речення дієслова was та
were ставляться на початку речення.
Was I at
home? Yes, I was No, I wasn't
Were you in
the park? (Був ти в парку?) Yes, I was. No, I wasn't.
Were you in
the park? (Були ви в парку?) Yes,we were. No, we weren't.
Was your
mother at home? Yes, she was. No, she wasn't.
Was your
cat in your room? Yes, it was. No, it
wasn't.
Was he in
the mountains? Yes, he was. No, he
wasn't.
Were
children in the park yesterday? Yes, they were.
No, they weren't.
Завдання на повторення. Виконати письмово.
Проставте was та were в речення. Утворіть з поданих речень
заперечні і загальні питання.
1. Kate
..... in the cafe last Sunday.
2. We ....
in the swimming pool yesterday.
3. My
friends ..... at the camp last summer.
4. The
hotel .... in the mountains.
5. The
books .... in my bag.
6. My dog
..... under my bed yesterday.
План роботи на тиждень (16.03 - 20.03)
1.Урок
Лексика (записати в словник і вивчити)
help parents - допомагати батькам
help mother in the kitchen - допомагати мамі на кухні
help mother to cook breakfast [brækfəst]- допомагати мамі готувати сніданок
help father in the garage ['gæra:ჳ]- допомагати тотові в гаражі
watch football at the stadium ['steidiəm] - дивитись футбол на стадіоні
watch film at the cinema ['sinimə] - дивитись фільм в кінотеатрі
wash the plates [pleits] - мити тарілки
visit my cousin ['k˄zn] -відвідувати двоюрідного брата (сестру)
learn English - вчити англійську мову
last weekend [wi:kεnd] - минулих вихідних
Граматика
Дієслова в
англійській мові поділяються на правильні і неправильні. Сьогодні ми з вами
опрацюємо минулий простий час (Past Simple) правильних дієслів.
Правильні
дієслова утворюють минулий простий час за допомогою закінчення -ed
Наприклад:
work - worked
play - played
cook - cooked
help - helped visit -
visited
Закінчення -ed вимовляється трьома способами:
[t] - після глухих приголосних: worked
cooked helped
[d] - після дзвінких приголосних та після голосних: listened
played lived
[id] - після t, d,
te, de: visited
painted wanted
Підручник вправа 3
ст 92 . Читати
Правопис
закінчення -ed:
-якщо дієслово
закінчується буквою -е, то
перед закінченням -ed вона
не пишеться
love -
loved live - lived
phone - phoned
Неправильно писати
loveed
phoneed
liveed
- якщо дієслово закінчується буквою - у, а перед нею стоїть приголосна буква, то буква -у змінюється на -і а тоді додаємо закінчення -ed
study - studied
Неправильно писати
studyed
cry - cried
Неправильно писати cryed
- якщо дієслово
закінчується буквою - у, а перед нею стоїть голосна буква,
то буква -у не змінюється, а
лише додаємо закінчення -ed
play -
played
stay -
stayed
enjoy - enjoyed
- якщо дієслово в кінці має короткий наголошений голосний звук і закінчується так:
приголосна + голосна + приголосна
тоді останню букву подвоюємо і додаємо закінчення -ed
stop - stopped
clap - clapped
https://www.youtube.com/watch?v=QlZXd-m6Pdw
Читання
Підручник вправа 2
ст 92 (читати і перекладати)
Письмо
Робочий зошит. Тема
Day By Day. Урок 4, 5(вправа1)
________________________________________________________________________
План роботи на тиждень (23.03 - 27.03)
1. Урок
Повторення
Ще раз повторюємо минулий простий час дієслова 'be' (was were)
Зайдіть за посиланням. Повторіть граматичний матеріал. Після цього зайдіть на
слово Game двічі.
- Game (Quiz) Пройдіть вікторину. Оберіть правильне слово.
- Game (Word 2 Word) Натискаючи на слова складіть з них правильне речення. Завдання на швидкість.
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/grammar-practice/past-simple-verb-be#
________________________________________________________________________
План роботи на тиждень (23.03 - 27.03)
1. Урок
Повторення
Ще раз повторюємо минулий простий час дієслова 'be' (was were)
Зайдіть за посиланням. Повторіть граматичний матеріал. Після цього зайдіть на
слово Game двічі.
- Game (Quiz) Пройдіть вікторину. Оберіть правильне слово.
- Game (Word 2 Word) Натискаючи на слова складіть з них правильне речення. Завдання на швидкість.
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/grammar-practice/past-simple-verb-be#
А тепер зайдіть на посиланням. Виконайте тест в зошиті. Надішліть на мою електронну адресу.
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/grammar_practice_past_simple_verb_to_be_final.pdf
Лексика (запишіть в словник і вивчіть)
start my school [sta:t] - розпочинати школу
watch the play [plei] - дивитись виставу
phone my friend [fәun] - телефонувати другу
work in the office [ofis] - працювати в офісі
wash the dishes - мити посуд
ask for help [a:sk] - просити про допомогу
clean room [kli:n mai ru:m] - прибирати кімнату
ride a bike [raid ə baik] - кататись на велосипеді
ski [ski:] - кататись на лижах
skate [skeit] - кататись на ковзанах
skip [skip] - стрибати
get up [get ˄p] - вставати
do exercise ['εksәsaiz] - виконувати вправу
Граматика
А зараз ми будемо утворювати заперечні речення (negative form) в минулому простому часі (Past Simple).
Повторіть утворення минулого простого часу правильних дієслів з попереднього уроку. Повторили? Молодці! А зараз утворюємо заперечні речення:
Розповідне речення + I watched TV yesterday.
Заперечне речення - I didn't watch TV yesterday. (Я не дивився телевізор вчора.)
Щоб утворити заперечне речення, ми перед дієсловом (watch) ставимо допоміжне дієслово did not або didn't Зверніть увагу, що дієслово watch в заперечному реченні немає закінчення -ed
Приклади:
+ She opened the door. + I and my father helped our mother in the kitchen.
- She didn't open the door. - I and my father didn't help our mother in the kitchen.
А зараз виконайте вправу самостійно. Надішліть на мою електронну адресу.
Підручник вправа 2 ст 94 Утворіть заперечні речення.
Читання
Підручник вправа 4 ст 95 Читати і перекладати (усно)
2.Урок
Повторення
Повторіть утворення минулого простого часу правильних дієслів (закінчення-ed) і утворення заперечних речень (didn't) з попереднього уроку.
Перевірте свої знання:
1)Виконайте тест за посиланням.
Поставте дієслово в дужках в Past Simple (закінчення -ed)
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiUkZ6jh7PoAhX_wcQBHcCeDMoQFjAPegQIBhAB&url=https%3A%2F%2Felt.oup.com%2Fstudent%2Fsolutions%2Felementary%2Fgrammar%2Fgrammar_06_022e&usg=AOvVaw2KEa14XAv8q9BBDooO5zFd
2) Утворіть заперечну форму (Усно або письмово на чернетці)
Граматика
Сьогодні ми будемо утворювати загальні питальні речення (interrogative form) в минулому простому часі (Past Simple).
Розповідне реченн + I watched TV yesterday.
Загальне питальне речення ? Did I watch TV yesterday? (Дивився я телевізор вчора?)
Відповідь Yes, I did. No, I didn't.
Щоб утворити загальне питальне речення нам потрібно допоміжне дієслово Did поставити на початку речення. Зауважте, що дієслово watch в питальному реченні немає закінчення -ed
Приклади:
Did you help your mother in the kitchen? Did children watch cartoons?
Yes, I did. No, I didn't Yes, they did. No, they didn't.
Did Tom visit his grandparents?
Yes, he did. No, he didn't.
А зараз виконайте завдання самостійно. Надішліть на мою електронну адресу.
- Підручник вправа 3 ст 95 Утворіть заперечні і питальні речення.
- Робочий зошит Тема Day by Day Lesson 5 (вправа 2, 3 )
Читання
Підручник вправа 3 ст 97 Читати і перекладати (усно)
3. Урок
Повторення
Повторіть правила! Виконайте завдання в робочому зошиті.
- Робочий зошит Тема Day by Day Lesson 6
Виконайте тест. Надішліть на мою електронну адресу !!!!!
Тест можна виконати в зошиті або роздрукувати.
_________________________________________________________________________________
План роботи на тиждень (30.03 - 03.04)
1. Урок
Граматика
Сьогодні ми звами поговоримо про неправильні дієслова в минулому простому часі (Past Simple) Вони утворюють минулий час інакше. Відкрийте свій підручник на сторінці 174, 175.
Тут ви побачите три колонки. Перша колонка - це початкова форма цих дієслів (be, drink). Друга колонка - це минулий простий час. І є переклад початкової форми дієслова.
Щоб утворювати речення в минулому простому часі другу колонку дієслів потрібно вчити напам'ять.
Зайдіть за посиланням, прослухайте відео і повторюйте слова за виконавцем. У пісні вам подають три форми (колонки) дієслова. Запам'ятовуйте їх. Пісні прослуховуйте щодня ( по декілька разів)!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=Xj_t_3y6f4Q
https://www.youtube.com/watch?v=jMPgMH-7-jU
Подивіться на малюнки, прочитайте речення і утворіть минулий простий час дієслів в дужках.
Напишіть речення в зошиті (14 речень) Можна роздрукуівти це завдання і написати дієслова на ньому.
Письмо
У робочому зошиті виконайте вправу 1 ст 74, вправ1 ст 76
2. Урок
А тепер будемо утворювати заперечну форму (negative form) неправельних дієслів. Візьмемо за приклад дієслово go. Ми вже знаємо, що його минулий простий час буде went
Отже, go - went
Утворимо розповідне речення в минулому часі:
+ I went to the village last week.
А зараз робимо це речення заперечним:
- I didn't go to the village last week.
Неправильно - I didn't went to the village last week.
Ви вже побачили, що ми утворюємо заперечну форму за допомогою didn't. Ми ставимо його перед дієсловом. А саме дієслово ставимо в теперішньому часі
Ще приклади:
make - made
+ My mother made a tasty cake yesterday.
- My mother didn't make a tasty cake yesterday.
have - had
+ Tom had a birthday party last month.
- Tom didn't have a birthday party last month.
Утворіть заперечні речення в зошиті.(Письмово)
1) Kate bought me a nice present.
2) Our teacher gave us a lot of homework last week.
3) I saw my friends in the street.
4) The sun shone brightly yesterday.
5) Bill ate pizza yesterday.
6) I went to Lviv last weekend.
В підручнику вправа 1 ст 98
Дієслова запишіть в словник (транскрипція і переклад на ст 174, 175)
go see come learn do have
Вивчіть їх переклад !
Вивчіть минулий простий час цих дієслів !!!!!!
_________________________________________________________________________________
План роботи на тиждень (13.04 - 17.04.)
Урок 1
Сьогодні будемо утворювати загальні питальні речення з неправильними дієсловами.
Утворити загальне питання нам допоможе дієслово Did
Наприклад + I went to the village last week.
? Did I go to the village last week?
Yes, I did. No, I didn't
Зіерніть увагу, що дієслово went ми ставимо в тепервшньому часі - go
Ще приклади + My mother made a tasty cake yesterday.
? Did my (your) mother make a cake yesterday?
Yes, she did. No, she didn't.
+ Tom had a birthday party last month.
? Did Tom have a birthday last month?
Yes, he did. No, he didn't.
Утворіть загальні питання та дайте на них відповідь в зошиті.(Письмово)
1) Tom bought a blue bike.
2) He gave me his bike.
3) Ann saw her friends in the park.
4) We learnt a poem.
5) My friend came to my place yesterday.
6) I went to Kyiv last weekend.
Робочий зошит Тема Day by Day Lesson 6 (вправа 3 ст 73), Lesson 7 (вправа 2 ст 74)
Читання
В підручнику вправа 4 ст 100 Читати і перекладати (усно)
Урок 2
А зараз будемо утворювати спеціальні питальні речення. Для цього нам необхідно вивчити такі питальні слова. Запишіть їх в словник і вивчіть.
Where [wεə ] - де? куди?
When [wεn] - коли?
Who [hu:] - хто?
Why [wai] - чому?
What [wot] - що? який?
How [hau ] - як?
How much [hau mut∫ ] - Скільки (для незлічуваних іменників)?
How many [hau mεni ] - Скільки (для злічуваних іменників)?
What time [wot] - Котра година?
Which [wit∫] - який? котрий?
Whose [hu:z ] - чий? чия? чиє? чиї?
Whom [hu:m] - кого?
Зайдіть за посиланням і прослухайте пісню. Співайте з виконавцем.
https://www.youtube.com/watch?v=z0sHLXA6yow
Утворюємо з цими словами спеціальні питання.
Приклад + I went to the village last week.
W? Where did I go last week?
Answer (Відповідь) To the village.
Ще приклади: + My mother made a tasty cake yesterday.
W? When did my mother make a cake?
Answer Yesterday.
+ Tom had a birthday party last month.
W? What did Tom have last month?
Answer A birthday party.
Робочий зошит Тема Day by Day Lesson 6 (вправа 2 ст 72), Lesson 7 (вправа 3, 4 ст 75)
Читання
Підручник вправа 2 ст 99 (Читати і перекладати усно)
_________________________________________________________________________________
План роботи на тиждень
Урок 1
В підручнику вправа 1 ст 101
1) Дієслова запишіть в словник (транскрипція і переклад на ст 174, 175)
write blow bring buy take make
2) Зверніть увагу на слова виділені синім кольором. Це минулий простий час даних дієслів. Прочитайте їх і вивчіть.
3) Вправу прочитайте і перекладіть( усно)
Робочий зошит Тема Day by Day Lesson 8 (ст 76, 77)
Урок 2
Виконайте тест в зошиті. Скиньте на електоронну адресу!
TEST
I. Виберіть минулий простий час дієслова (Past Simple Tense).
_________________________________________________________________________________ План роботи на тиждень (04.05 - 08.05)
Урок 1
Розпочинаємо нову тему Spring is here, Summer will come
1) Запишіть наву лексику в словник. Вивчіть!
weather ['weðə] - погода
What is the weather like today? - Яка сьогодні погода?
The weather is bad. - Погана погода.
The weather is fine. - Гарна погода.
It is sunny. [sΛni] - Є сонячно.
It is rainy. [reini] - Падає дощ.
It is cloudy. [klaudi] - Є хмарно.
It is cold. [kәuld] - Є холодно.
It is warm. [wo:m] - Є тепло.
It is snowy. [snәui] - Падає сніг.
It is windy. [windi] Є вітряно.
It is hot. [hot] - Є жарко.
It is cool. [ku:l] - Є прохолодно.
the sky [skai] - небо
The sky is blue (grey). - Небо є голубим (сірим).
the sun [sΛn] - сонце
shine [∫Λin] - світити
The sun is shining. [∫Λiniŋ] - Сонце світить.
the wind [wind] - вітер
blow [bləu] - дути
The wind is blowing. [bləuiŋ] - Вітер дує.
stay [stei] - перебувати
stay at home - перебувати вдома, залишатися вдома
2) Підручник вправа 1 сторінка 108 Читати і перекладати (усно)
Урок 2
1) Робочий зошит Тема Spring is here, Summer will come. Lesson 1 (ст 81, 82)
2) Запишіть в словник пори року.
summer [sΛmə] - літо
autumn [o:tәm] - осінь
winter [wintә] - зима
spring [spriŋ] - весна
3) Запишіть назви місяців в словник.
March [ma:t∫] - березень
April ['eiprəl] - квітень
May [mei] - травень
June [dჳu:n] - червень
July [dჳu'lai] - липень
August ['o:gəst] - серпень
September [sep'tembə] - вересень
October [ok'təubə] - жовтень
November [no'vembə] - листопад
December [di'sembə] - грудень
Januaruy [dჳænjuəri] - січень
February ['februəri] - лютий
______________________________________________________________________________
Семестрові контрольні роботи !!!
I. Семестрове читання (Summative Reading)
Прочитайте текст і виконайте завдання після нього.
Text
Spot and Jack
Spot is a young dog. It is black. It has got no kennel. It has got no bed. It has got only one friend. His name is Jack. Jack is a little boy. He goes to school.
Every morning Spot sees Jack. Spot is happy when it sees Jack. It says, "Bow-wow, bow-wow". Jack answers "Good morning, Spot". One morning Jack's textbook falls out of his schoolbag. Spot sees it and runs to take it. It takes the book and gives it to Jack. Jack is very happy. He likes his dog very much. He is proud of his dog. He says, "Oh, Spot, you are a very good dog. Come with me, I have got a good kennel for you".
Spot is very, very happy. It jumps and jumps near Jack, and says, "Bow-wow-wew, bow-wow-wow!"
Слова:
kennel - собача будка
only - тільки
"bow-wow" - "гав-гав"
to answer - відповідати
tо fall out - випадати
is proud (of) - пишатися
"Come with me" - "Пішли зі мною"
Завдання пишіть в зошиті. Речення пишіть повністю.
В зошиті напишіть дату:
Monday, the 25th of May
Summative Reading
I. Answer the questions. / Дайте відповіді на запитання до тексту.
1) What is dog's name?
2) Has Spot got a kennel?
3) Has Spot got a friend?
4) Who is his friend?
5) Is Spot happy when he sees Jack?
6) Why is Jack proud of Spot?
7) What does Jack have for Spot?
8) Is Spot a good friend?
II. Write true or false sentences. / Напишіть, які речення правдиві (true), а які неправдиві (false)
1) Spot is an old dog. _______
2) One morning Jack's textbook falls out of his schoolbag. _______
3) It has got no kennel, no bed. ______
4) It has got many friends. _____
5) Spot takes the textbook and gives it to Jack. _______
6) Spot is sad when he sees Jack._______
7) Jack is proud of his dog.______
III. Guess the riddles. / Відгадай загадки, вибравши одну правильну відповідь.
1) The animal that has a red bushy tail is a _______:
a) bear b) hare c) fox
2) The animal that has a nice yellow skin with black stripes is a _______:
a) bear b) fox c) tiger
3) The animal that sleeps all winter is a _______:
a) wolf b) bear c) tiger
4) The animal that gives us milk and cream is a _______:
a) sheep b) cow c) cat
Скиньте на електоронну адресу! Обов'язково
_______________________________________________________________________________
Семестрові контрольні роботи !!!
II. Семестрове аудіювання (Summative Listening)
Зайдіть за посиланням. Прослухайте розповідь і виконайте завдання після неї.
https://www.youtube.com/watch?v=kzHlLgPTUHA
Завдання виконуйте в зошиті. Речення пишіть повністю. (Можна роздрукувати)
В зошиті напишіть дату:
Wednesday, the 27th of May
Summative Listening
Task I : ( Напишіть хто це: Cat, Parrot, Tortoise, Tom )
1) It is yellow, green and blue. __________
2) It's name is Fanta. __________
3) He is a schoolboy. _________
4) It can talk. _________
5) He is nine years old. ________
6) It is under the sofa. _________
7) He is a good boy. _______
8) It can say "Mew-mew". __________
9) Its name is Kuzia. _________
10) It is red. _________
11) It cannot talk. It cannot say "Mew-mew". __________
12) Its name is Motia. ____________
Task II : ( Напишіть Yes / No )
1) Tom is a good boy. _________
2) He lives in Red Street. ________
3) Tom is a schoolboy. _________
4) It is winter. ________
5) It is sunny and warm. ________
6) Tom is at home. ________
7) Tom has got three pets. _______
8) Tom has got a dog. _______
9) He plays with his pets. ________
10) Kuzia can talk. _______
11) Fanta can talk. ________
12) Motia can hide. ________
Скиньте на електоронну адресу! Обов'язково
________________________________________________________________
Семестрові контрольні роботи !!!
III. Семестрове письмо (Summative Writing)
Виконайте в зошиті. (Можна на аркуші А4)
Friday, the 29th of May
Summative Writing
Напишіть розповідь (не менше 5 речень).
Теми на вибір:
1) I and my hobby. (Напишіть про себе і про те, що любите робити у вільний час.)
2) My Family. (Напишіть про свою сім'ю.)
3) My favourite lesson. (Напишіть про свій улюблений урок.)
Скиньте на електоронну адресу! Обов'язково
________________________________________________________________
Лексика (запишіть в словник і вивчіть)
start my school [sta:t] - розпочинати школу
watch the play [plei] - дивитись виставу
phone my friend [fәun] - телефонувати другу
work in the office [ofis] - працювати в офісі
wash the dishes - мити посуд
ask for help [a:sk] - просити про допомогу
clean room [kli:n mai ru:m] - прибирати кімнату
ride a bike [raid ə baik] - кататись на велосипеді
ski [ski:] - кататись на лижах
skate [skeit] - кататись на ковзанах
skip [skip] - стрибати
get up [get ˄p] - вставати
do exercise ['εksәsaiz] - виконувати вправу
Граматика
А зараз ми будемо утворювати заперечні речення (negative form) в минулому простому часі (Past Simple).
Повторіть утворення минулого простого часу правильних дієслів з попереднього уроку. Повторили? Молодці! А зараз утворюємо заперечні речення:
Розповідне речення + I watched TV yesterday.
Заперечне речення - I didn't watch TV yesterday. (Я не дивився телевізор вчора.)
Щоб утворити заперечне речення, ми перед дієсловом (watch) ставимо допоміжне дієслово did not або didn't Зверніть увагу, що дієслово watch в заперечному реченні немає закінчення -ed
Приклади:
+ She opened the door. + I and my father helped our mother in the kitchen.
- She didn't open the door. - I and my father didn't help our mother in the kitchen.
А зараз виконайте вправу самостійно. Надішліть на мою електронну адресу.
Підручник вправа 2 ст 94 Утворіть заперечні речення.
Читання
Підручник вправа 4 ст 95 Читати і перекладати (усно)
2.Урок
Повторення
Повторіть утворення минулого простого часу правильних дієслів (закінчення-ed) і утворення заперечних речень (didn't) з попереднього уроку.
Перевірте свої знання:
1)Виконайте тест за посиланням.
Поставте дієслово в дужках в Past Simple (закінчення -ed)
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiUkZ6jh7PoAhX_wcQBHcCeDMoQFjAPegQIBhAB&url=https%3A%2F%2Felt.oup.com%2Fstudent%2Fsolutions%2Felementary%2Fgrammar%2Fgrammar_06_022e&usg=AOvVaw2KEa14XAv8q9BBDooO5zFd
2) Утворіть заперечну форму (Усно або письмово на чернетці)
- They collected postcards. →
- You jumped high. →
- Albert played squash. →
- The teacher tested our English. →
- Fiona visited her grandma. →
- He washed the car. →
- You were thirsty. →
Граматика
Сьогодні ми будемо утворювати загальні питальні речення (interrogative form) в минулому простому часі (Past Simple).
Розповідне реченн + I watched TV yesterday.
Загальне питальне речення ? Did I watch TV yesterday? (Дивився я телевізор вчора?)
Відповідь Yes, I did. No, I didn't.
Щоб утворити загальне питальне речення нам потрібно допоміжне дієслово Did поставити на початку речення. Зауважте, що дієслово watch в питальному реченні немає закінчення -ed
Приклади:
Did you help your mother in the kitchen? Did children watch cartoons?
Yes, I did. No, I didn't Yes, they did. No, they didn't.
Did Tom visit his grandparents?
Yes, he did. No, he didn't.
А зараз виконайте завдання самостійно. Надішліть на мою електронну адресу.
- Підручник вправа 3 ст 95 Утворіть заперечні і питальні речення.
- Робочий зошит Тема Day by Day Lesson 5 (вправа 2, 3 )
Читання
Підручник вправа 3 ст 97 Читати і перекладати (усно)
3. Урок
Повторення
Повторіть правила! Виконайте завдання в робочому зошиті.
- Робочий зошит Тема Day by Day Lesson 6
Виконайте тест. Надішліть на мою електронну адресу !!!!!
Тест можна виконати в зошиті або роздрукувати.
_________________________________________________________________________________
План роботи на тиждень (30.03 - 03.04)
1. Урок
Граматика
Сьогодні ми звами поговоримо про неправильні дієслова в минулому простому часі (Past Simple) Вони утворюють минулий час інакше. Відкрийте свій підручник на сторінці 174, 175.
Тут ви побачите три колонки. Перша колонка - це початкова форма цих дієслів (be, drink). Друга колонка - це минулий простий час. І є переклад початкової форми дієслова.
Щоб утворювати речення в минулому простому часі другу колонку дієслів потрібно вчити напам'ять.
Зайдіть за посиланням, прослухайте відео і повторюйте слова за виконавцем. У пісні вам подають три форми (колонки) дієслова. Запам'ятовуйте їх. Пісні прослуховуйте щодня ( по декілька разів)!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=Xj_t_3y6f4Q
https://www.youtube.com/watch?v=jMPgMH-7-jU
Подивіться на малюнки, прочитайте речення і утворіть минулий простий час дієслів в дужках.
Напишіть речення в зошиті (14 речень) Можна роздрукуівти це завдання і написати дієслова на ньому.
Письмо
У робочому зошиті виконайте вправу 1 ст 74, вправ1 ст 76
2. Урок
А тепер будемо утворювати заперечну форму (negative form) неправельних дієслів. Візьмемо за приклад дієслово go. Ми вже знаємо, що його минулий простий час буде went
Отже, go - went
Утворимо розповідне речення в минулому часі:
+ I went to the village last week.
А зараз робимо це речення заперечним:
- I didn't go to the village last week.
Неправильно
Ви вже побачили, що ми утворюємо заперечну форму за допомогою didn't. Ми ставимо його перед дієсловом. А саме дієслово ставимо в теперішньому часі
Ще приклади:
make - made
+ My mother made a tasty cake yesterday.
- My mother didn't make a tasty cake yesterday.
have - had
+ Tom had a birthday party last month.
- Tom didn't have a birthday party last month.
Утворіть заперечні речення в зошиті.(Письмово)
1) Kate bought me a nice present.
2) Our teacher gave us a lot of homework last week.
3) I saw my friends in the street.
4) The sun shone brightly yesterday.
5) Bill ate pizza yesterday.
6) I went to Lviv last weekend.
В підручнику вправа 1 ст 98
Дієслова запишіть в словник (транскрипція і переклад на ст 174, 175)
go see come learn do have
Вивчіть їх переклад !
Вивчіть минулий простий час цих дієслів !!!!!!
_________________________________________________________________________________
План роботи на тиждень (13.04 - 17.04.)
Урок 1
Сьогодні будемо утворювати загальні питальні речення з неправильними дієсловами.
Утворити загальне питання нам допоможе дієслово Did
Наприклад + I went to the village last week.
? Did I go to the village last week?
Yes, I did. No, I didn't
Зіерніть увагу, що дієслово went ми ставимо в тепервшньому часі - go
Ще приклади + My mother made a tasty cake yesterday.
? Did my (your) mother make a cake yesterday?
Yes, she did. No, she didn't.
+ Tom had a birthday party last month.
? Did Tom have a birthday last month?
Yes, he did. No, he didn't.
Утворіть загальні питання та дайте на них відповідь в зошиті.(Письмово)
1) Tom bought a blue bike.
2) He gave me his bike.
3) Ann saw her friends in the park.
4) We learnt a poem.
5) My friend came to my place yesterday.
6) I went to Kyiv last weekend.
Робочий зошит Тема Day by Day Lesson 6 (вправа 3 ст 73), Lesson 7 (вправа 2 ст 74)
Читання
В підручнику вправа 4 ст 100 Читати і перекладати (усно)
Урок 2
А зараз будемо утворювати спеціальні питальні речення. Для цього нам необхідно вивчити такі питальні слова. Запишіть їх в словник і вивчіть.
Where [wεə ] - де? куди?
When [wεn] - коли?
Who [hu:] - хто?
Why [wai] - чому?
What [wot] - що? який?
How [hau ] - як?
How much [hau mut∫ ] - Скільки (для незлічуваних іменників)?
How many [hau mεni ] - Скільки (для злічуваних іменників)?
What time [wot] - Котра година?
Which [wit∫] - який? котрий?
Whose [hu:z ] - чий? чия? чиє? чиї?
Whom [hu:m] - кого?
Зайдіть за посиланням і прослухайте пісню. Співайте з виконавцем.
https://www.youtube.com/watch?v=z0sHLXA6yow
Утворюємо з цими словами спеціальні питання.
Приклад + I went to the village last week.
W? Where did I go last week?
Answer (Відповідь) To the village.
Ще приклади: + My mother made a tasty cake yesterday.
W? When did my mother make a cake?
Answer Yesterday.
+ Tom had a birthday party last month.
W? What did Tom have last month?
Answer A birthday party.
Робочий зошит Тема Day by Day Lesson 6 (вправа 2 ст 72), Lesson 7 (вправа 3, 4 ст 75)
Читання
Підручник вправа 2 ст 99 (Читати і перекладати усно)
_________________________________________________________________________________
План роботи на тиждень
Урок 1
В підручнику вправа 1 ст 101
1) Дієслова запишіть в словник (транскрипція і переклад на ст 174, 175)
write blow bring buy take make
2) Зверніть увагу на слова виділені синім кольором. Це минулий простий час даних дієслів. Прочитайте їх і вивчіть.
3) Вправу прочитайте і перекладіть( усно)
Робочий зошит Тема Day by Day Lesson 8 (ст 76, 77)
Урок 2
Виконайте тест в зошиті. Скиньте на електоронну адресу!
TEST
1)
do a) to
do b) did c) doed
2) be
a) was
b) beed c)
being
3)
buy a)
buyed b)
buys c) bought
4) see a) seeing b) saw c)
deeing
II. Утворіть питання до поданого речення.
We learnt some new words at the
English lesson yesterday.
1) Did
________________________________________________________________?
2) What
________________________________________________________________?
3) When
________________________________________________________________?
III. Напишіть речення в минулому простому часі (Past Simple Tense).
1) We are in the park. We were in the park________________________________
2) My grandma is at home.
___________________________________________
3) I watch cartoons. ________________________________________________
4) My classmates are happy.
__________________________________________
5) He buys flowers. ________________________________________________
6) Jenny helps her mum.
_____________________________________________
7) I do my homework.
______________________________________________
IV. Утворіть питальні речення і дайте відповіді на них.
1) Andrew went to the circus on
Sunday. Did Andrew go to the circus on
Sunday?
No,
Andrew didn’t go to the circus on Sunday.
2) My parents came home at 7
o’clock yesterday. ________________________
3) Harry saw his teacher in the park
yesterday. ______________
4) Steve did his homework on
Saturday. __________________
5) Tony took his favourite book
to the summer camp. __________
6) Jane had breakfast at 9
o’clock. ____________________________________
_________________________________________________________________________________ План роботи на тиждень (04.05 - 08.05)
Урок 1
Розпочинаємо нову тему Spring is here, Summer will come
1) Запишіть наву лексику в словник. Вивчіть!
weather ['weðə] - погода
What is the weather like today? - Яка сьогодні погода?
The weather is bad. - Погана погода.
The weather is fine. - Гарна погода.
It is sunny. [sΛni] - Є сонячно.
It is rainy. [reini] - Падає дощ.
It is cloudy. [klaudi] - Є хмарно.
It is cold. [kәuld] - Є холодно.
It is warm. [wo:m] - Є тепло.
It is snowy. [snәui] - Падає сніг.
It is windy. [windi] Є вітряно.
It is hot. [hot] - Є жарко.
It is cool. [ku:l] - Є прохолодно.
the sky [skai] - небо
The sky is blue (grey). - Небо є голубим (сірим).
the sun [sΛn] - сонце
shine [∫Λin] - світити
The sun is shining. [∫Λiniŋ] - Сонце світить.
the wind [wind] - вітер
blow [bləu] - дути
The wind is blowing. [bləuiŋ] - Вітер дує.
stay [stei] - перебувати
stay at home - перебувати вдома, залишатися вдома
2) Підручник вправа 1 сторінка 108 Читати і перекладати (усно)
Урок 2
1) Робочий зошит Тема Spring is here, Summer will come. Lesson 1 (ст 81, 82)
2) Запишіть в словник пори року.
summer [sΛmə] - літо
autumn [o:tәm] - осінь
winter [wintә] - зима
spring [spriŋ] - весна
3) Запишіть назви місяців в словник.
March [ma:t∫] - березень
April ['eiprəl] - квітень
May [mei] - травень
June [dჳu:n] - червень
July [dჳu'lai] - липень
August ['o:gəst] - серпень
September [sep'tembə] - вересень
October [ok'təubə] - жовтень
November [no'vembə] - листопад
December [di'sembə] - грудень
Januaruy [dჳænjuəri] - січень
February ['februəri] - лютий
______________________________________________________________________________
Семестрові контрольні роботи !!!
I. Семестрове читання (Summative Reading)
Прочитайте текст і виконайте завдання після нього.
Text
Spot and Jack
Spot is a young dog. It is black. It has got no kennel. It has got no bed. It has got only one friend. His name is Jack. Jack is a little boy. He goes to school.
Every morning Spot sees Jack. Spot is happy when it sees Jack. It says, "Bow-wow, bow-wow". Jack answers "Good morning, Spot". One morning Jack's textbook falls out of his schoolbag. Spot sees it and runs to take it. It takes the book and gives it to Jack. Jack is very happy. He likes his dog very much. He is proud of his dog. He says, "Oh, Spot, you are a very good dog. Come with me, I have got a good kennel for you".
Spot is very, very happy. It jumps and jumps near Jack, and says, "Bow-wow-wew, bow-wow-wow!"
Слова:
kennel - собача будка
only - тільки
"bow-wow" - "гав-гав"
to answer - відповідати
tо fall out - випадати
is proud (of) - пишатися
"Come with me" - "Пішли зі мною"
Завдання пишіть в зошиті. Речення пишіть повністю.
В зошиті напишіть дату:
Monday, the 25th of May
Summative Reading
I. Answer the questions. / Дайте відповіді на запитання до тексту.
1) What is dog's name?
2) Has Spot got a kennel?
3) Has Spot got a friend?
4) Who is his friend?
5) Is Spot happy when he sees Jack?
6) Why is Jack proud of Spot?
7) What does Jack have for Spot?
8) Is Spot a good friend?
II. Write true or false sentences. / Напишіть, які речення правдиві (true), а які неправдиві (false)
1) Spot is an old dog. _______
2) One morning Jack's textbook falls out of his schoolbag. _______
3) It has got no kennel, no bed. ______
4) It has got many friends. _____
5) Spot takes the textbook and gives it to Jack. _______
6) Spot is sad when he sees Jack._______
7) Jack is proud of his dog.______
III. Guess the riddles. / Відгадай загадки, вибравши одну правильну відповідь.
1) The animal that has a red bushy tail is a _______:
a) bear b) hare c) fox
2) The animal that has a nice yellow skin with black stripes is a _______:
a) bear b) fox c) tiger
3) The animal that sleeps all winter is a _______:
a) wolf b) bear c) tiger
4) The animal that gives us milk and cream is a _______:
a) sheep b) cow c) cat
Скиньте на електоронну адресу! Обов'язково
_______________________________________________________________________________
Семестрові контрольні роботи !!!
II. Семестрове аудіювання (Summative Listening)
Зайдіть за посиланням. Прослухайте розповідь і виконайте завдання після неї.
https://www.youtube.com/watch?v=kzHlLgPTUHA
Завдання виконуйте в зошиті. Речення пишіть повністю. (Можна роздрукувати)
В зошиті напишіть дату:
Wednesday, the 27th of May
Summative Listening
1) It is yellow, green and blue. __________
2) It's name is Fanta. __________
3) He is a schoolboy. _________
4) It can talk. _________
5) He is nine years old. ________
6) It is under the sofa. _________
7) He is a good boy. _______
8) It can say "Mew-mew". __________
9) Its name is Kuzia. _________
10) It is red. _________
11) It cannot talk. It cannot say "Mew-mew". __________
12) Its name is Motia. ____________
Task II : ( Напишіть Yes / No )
1) Tom is a good boy. _________
2) He lives in Red Street. ________
3) Tom is a schoolboy. _________
4) It is winter. ________
5) It is sunny and warm. ________
6) Tom is at home. ________
7) Tom has got three pets. _______
8) Tom has got a dog. _______
9) He plays with his pets. ________
10) Kuzia can talk. _______
11) Fanta can talk. ________
12) Motia can hide. ________
Скиньте на електоронну адресу! Обов'язково
________________________________________________________________
Семестрові контрольні роботи !!!
III. Семестрове письмо (Summative Writing)
Виконайте в зошиті. (Можна на аркуші А4)
Friday, the 29th of May
Summative Writing
Напишіть розповідь (не менше 5 речень).
Теми на вибір:
2) My Family. (Напишіть про свою сім'ю.)
3) My favourite lesson. (Напишіть про свій улюблений урок.)
Скиньте на електоронну адресу! Обов'язково
________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар